Header Ads

Λικέρ ρόδι παραδοσιακό

Λικέρ ρόδι παραδοσιακό - από «Τα φαγητά της γιαγιάς»
Κάθε χρόνο, όταν ερχόταν η εποχή τους, η γιαγιά μου διάλεγε τα πιο γλυκά, κατακόκκινα και μεγάλα ρόδια που έβρισκε, κι έφτιαχνε το πιο γευστικό και γλυκόπιοτο λικεράκι που μπορείτε να φανταστείτε.
Το λικέρ ρόδι ήταν το πιο αγαπημένο της, από τα κεράσματα, και δεν έλειπε ποτέ από το σπίτι μας.

Λικέρ ρόδι λιαστό

Δείτε την διαδικασία στο βίντεο ή προχωρήστε παρακάτω για να διαβάσετε την συνταγή.



Υλικά

•    1½ νεροπότηρο σπόρους ροδιού (3 - 4 ρόδια)
•    1 νεροπότηρο τσίπουρο χωρίς γλυκάνισο
•    1 νεροπότηρο ζάχαρη
•    1 ξύλο κανέλλας
•    2 γαρύφαλλα

Εκτέλεση

Διαλέγουμε τρία - τέσσερα κατακόκκινα (αν βρούμε) ρόδια, τα πλένουμε απ' έξω και αφαιρούμε τους σπόρους τους μέσα σε ένα μπολ.
Λικέρ ρόδι παραδοσιακό - από «Τα φαγητά της γιαγιάς»
Λικέρ ρόδι παραδοσιακό - από «Τα φαγητά της γιαγιάς»
Μεταφέρουμε τους σπόρους σε ένα πολύ καθαρό γυάλινο βάζο που κλείνει αεροστεγώς, μαζί με τα υγρά που έχουν βγάλει, ρίχνουμε το τσίπουρο, τη ζάχαρη, την κανέλλα, τα γαρύφαλλα και το σφραγίζουμε.
Λικέρ ρόδι παραδοσιακό - από «Τα φαγητά της γιαγιάς»
Λικέρ ρόδι παραδοσιακό - από «Τα φαγητά της γιαγιάς»
Τοποθετούμε το βάζο σε μέρος που να το βλέπει ο ήλιος (στο μπαλκόνι μας καλύτερα) ή στον πάγκο της κουζίνας μας, για 30 - 40 μέρες, ανακινώντας το τακτικά τις πρώτες μέρες μέχρι να λιώσει η ζάχαρη, κι έπειτα μια φορά την εβδομάδα.

Όταν περάσουν οι μέρες και γίνει το λικέρ, το περνάμε από σουρωτήρι που μέσα έχουμε στρώσει ένα διπλό τουλπάνι (λεπτό ύφασμα), σουρώνουμε τους σπόρους και τους στείβουμε καλά.
Βάζουμε το λικέρ σε καθαρά μπουκάλια (καλύτερα αποστειρωμένα) και είναι έτοιμο να το απολαύσουμε.

-- Μια πολύ ωραία παραλλαγή για να φτιάξουμε το λικέρ μας, είναι κι αυτή εδώ: Λικέρ Ρόδι με ούζο.

-- Εναλλακτικά, αν δεν θέλουμε να περιμένουμε ένα μήνα να γίνει το λικέρ μας, μπορούμε να το φτιάξουμε με αυτήν εδώ την συνταγή: Λικέρ Ρόδι πολύ γρήγορο, φτιαγμένο στην κατσαρόλα και να το απολαύσουμε αμέσως.

Δείτε επίσης: Λικέρ μέλι

Δημοσίευση σχολίου

88 Σχόλια

  1. ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ,ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το δοκιμάσω κι εγω! Επιβάλλεται !!
      Να 'σαι καλά που το μοιράστηκες μαζί μας :)

      Διαγραφή
  2. magda
    Πολύ καλή συνταγή.Την εκανα και ήταν υπέροχη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Thanos
    fainetai arketa efkolo kai apo thn stigmh pou paizei straggisma me to yfasma, ypothetw oti den einai entelws aparaithto oi sporoi na einai katharoi (otan tous gderneis apo to rodi fevgoune kai kommatia apo thn psixa tou mazi). efxaristoume gia thn syntagh! tha to dokimasw!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Θάνο καλώς όρισες. Είναι όντως πολύ ωραίο λικέρ και εύκολο να γίνει. Όσο για το καθάρισμα, καλό είναι να μην αφήσεις ψίχα από τα ρόδια, γιατί μπορεί να σου πικρίσει το ποτό. Καλή επιτυχία.

      Διαγραφή
  4. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ!!!! ΛΕΩ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΣΗΜΕΡΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΛΙΚΕΡ...ΜΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ, ΜΕ ΓΕΜΙΣΕ ΡΟΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ!!!! ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΝΟ...ΤΟ ΤΣΙΠΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΓΛΥΚΑΝΙΣΟ Η΄ ΧΩΡΙΣ;;; ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ;; ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΗΜΕΡΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κωνσταντία μου καλώς ήρθες.
      Παράλειψή μου που δεν το διευκρινίζω, κι αυτό, γιατί εδώ στην περιοχή μας στα τσίπουρα δεν βάζουν γλυκάνισο. Αν και δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ με γλυκάνισο, πιστεύω ότι είναι καλύτερο να μην έχει έντονο άρωμα το αλκοόλ που θα χρησιμοποιήσουμε.
      Φιλιά Γιώτα

      Διαγραφή
  5. Πραγματικά υπέροχο και πανεύκολο λικέρ. Δοκίμασα τον πρώτο τρόπο, με τη διαφορά ότι λόγω έλειψης χρόνου το άφησα στην κατσαρόλα 4 ημέρες. Εξαιρετικό σε γεύση και εμφάνιση. Ποια άλλα φρούτα μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για την παρασκευή λικέρ με αυτό τον τρόπο παρασκευής? Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορούμε να φτιάξουμε το σταφύλι, τη φράουλα, το βερύκοκο, το βύσσινο και τη μπανάνα.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ!! Καλές Γιορτές!!
      Κατερίνα

      Διαγραφή
  6. παιδια..........αντι για τσιπουρο..επειδη δεν μου αρεσει,εβαλα κονιακ!!!!!!!!!!!!!ειναι τελειοοοοοοοοοοο!!!!!!!!!!!!!!!ευχαριστουμε Γιωτα!!!!!!!!!καλη χρονιααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματα είναι τέλειο..κι εγω κάθε χρόνο με κονιάκ πέντε αστέρων το φτιαχνω και είναι το καταπληκτικοτερο λικέρ όλων.

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα/μέρα
    Ευχαριστώ για τη συνταγή, να ρωτήσω όμως, δεν είναι πάρα πολλή η ζάχαρη; Εγώ φτιάχνω δύο λίτρα τσίπουρο, δλδ 8 νεροπότηρα. Θα βάλω και 2 κιλά ζάχαρη;
    Μήπως αν μπει η ζάχαρη μετά τη ζύμωση ως σιρόπι θα απαιτηθεί λιγότερη;
    Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Κώστα με τη ζάχαρη της συνταγής, το λικέρ βγαίνει αρκετά γλυκό. Αν το προτιμάς λιγότερο γλυκό, μπορείς να βάλεις 2/3 του ποτηριού αντί για ολόκληρο.
      Μπορείς επίσης να βάλεις τη ζάχαρη στο τέλος, σαν σιρόπι, αλλά λόγω του νερού θα σου βγει ελαφρότερο το λικέρ.
      Πάντως καλή επιτυχία, όπως και να το κάνεις.

      Διαγραφή
  8. η συνταγη φαινετε αρκετα καλη!! αν το ροδι ειναι καταψυγμενο υπαρχει διαφορα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με κατεψυγμένο ρόδι δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα.

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα! Θα ηθελα να το δοκιμάσω! Μετά πώς συντηρείται και για πόσο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε αποστειρωμένα μπουκάλια ή στο ψυγείο τουλάχιστον για 1 χρόνο

      Διαγραφή
  10. Παιδιά, εγώ έκανα τη δεύτερη συνταγή, αλλά έβαλα καφέ ζάχαρη. όλα τα λεφτά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ ΠΟΣΑ ML ΒΓΑΙΝΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ???

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε/η να σου πω την αλήθεια δεν το έχω μετρήσει ποτέ, η μπουκάλα που το βάζω χωράει 700 ml. και δεν γεμίζει.

      Διαγραφή
  12. Είχα πολλά ρόδια από το χωριό και έκανα λικέρ μερικά από αυτά(1η συνταγή) και βγήκε τέλειο...Συγχαρητήρια σίγουρα θα δοκιμάσω και άλλες συνταγές σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λία μου χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσε, θα χαρώ να μου πεις τη γνώμη σου και για ό, τι άλλο φτιάξεις.

      Διαγραφή
  13. Πραγματικά το λικέρ είναι όλα τα λεφτά .
    Θέλω να αναφέρω κάτι για τα μπουκάλια και γενικά για τις συσκευασίες λικέρ και χυμών θέλω να τονίσω ότι όταν επιλέγουμε γυάλινο μπουκάλι είναι πράγματι από τα πιο εντυπωσιακά αλλά έχει και τα αρνητικά του πχ αν είναι εκτεθειμένο στο ήλιο το ποτό που φτιάξαμε αυτό σημαίνει ότι θα αλλοιωθεί. Αν πάλι επιλέξουμε κάτι σε χαρτί, πλαστικό ή αλουμίνιο σαν υλικά είναι υποδεέστερα από το γυαλί όσο αφορά την επαφή του υγρού και τις συσκευασίας αλλά προστατεύουν το ποτό από ήλιο. Το ιδανικό νομίζω είναι ένα γυάλινο μπουκάλι με αεροστεγές κλείσιμο αλλά να μην είναι διάφανο να έχει ένα χρώμα ή κάποιο υλικό που το περιβάλει φυσικά από την εξωτερική μεριά και όχι από την εσωτερική...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. εκανα την πρωτη αλλα με επεσαι περισσοτερη ζαχαρη μπορω να βαλω μεσα νερο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι καλύτερα να το αραιώσεις με αλκοόλ. Αν βάλεις νερό, θα σου γίνει ελαφρύτερο. Εσύ αποφασίζεις.

      Διαγραφή
  15. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΣΙΠΟΥΡΟ?ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΑΜΕΣΑ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι μπορείς να βάλεις οινόπνευμα ποτοποιίας αντί για τσίπουρο, αλλά χρειάζεται προσοχή στις αναλογίες που θα χρησιμοποιήσεις. Και εξηγούμε· το τσίπουρο που χρησιμοποιούμε, έχει περίπου 40° βαθμούς αλκοόλ, ενώ το οινόπνευμα ποτοποιίας έχει 95°. Τώρα το 1 νεροπότηρο τσίπουρο, είναι 260 ml περίπου, που σημαίνει ότι για να το αντικαταστήσεις με ίδιας ποσότητας αλκοολούχο διάλυμα με οινόπνευμα ποτοποιίας, θα πρέπει να βάλεις 110 ml οινόπνευμα ποτοποιίας και 150 ml νερό. Δηλαδή: 1 ποτήρι τσίπουρο (260 ml) = 110 ml οινόπνευμα ποτοποιίας + 150 ml νερό. Ελπίζω όπως τα γράφω να είναι κατανοητά.

      Διαγραφή
  16. an einai ta rodia xina posh zaxarh na balv parapanw apanthstemoy parakalw giati exw arxhsei na to ftiaxnw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασε να βάλεις ⅓ νεροπότηρο ζάχαρη ακόμη και αφού δοκιμάσεις κανονίζεις.

      Διαγραφή
  17. Για τον ανωνυμο που ρωτησε για το κονιακ ( φυσικα και δεν υπαρχει προβλημα αντιθετως πλεονεκτει σε ποιοτητα και γευση) ειναι ανωτερο απο το τσιπουρο, καθως προερχεται μεν απο τσιπουρο αλλα ειναι παλαιομενο σε δρυινα βαρελια για τουλαχιστον 3 χρονια (εξ΄ ου και τα αναλογα αστερια που το χαρακτηριζουν).
    Το αντιστοιχο των βορειοευρωπαιων ειναι το ουισκι (κυριως απο κρηθαρι) και οι βοτκες που μεγαλο ποσοστο τους παραγεται απο πατατες, αυτο και μονο ξεκαθαριζει και την υπεροχή του τσιπουρου και του κονιακ ( και με τα αντιστοιχα ομοειδη αλκοολουχα αποσταγματα σταφυλης / ΜΕΤΑΞΑ κλπ /, που δεν μπορουν να παρουν το ονομα κονιακ - λογω κατοχυρωμενης ονομασιας του) αλλα λογω ελλειψης καταλληλου μαρκετινγκ δεν εχουν ιδιως το τσιπουρο την διεθνη αναγνωριση και αιγλη που τα αξιζει.
    Γεωργιος Β. Μακαβος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Για πρώτη φορά έφτιαξα λικέρ ρόδι σε 24 ώρες με υπέροχη γεύση κατά γενική ομολογία. Το μόνο που άλλαξα ήταν η ποσότητα της ζάχαρης. Έβαλα την μισή ποσότητα , γιατί τα ρόδια μου ήταν πολύ γλυκά. Ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρωμα ζαχαροπλαστικης αν δεν ειναι πολυ κοκκινα τα ροδια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάρθα μου ανάλογα με το χρώμα που έχει το λικέρ σου, αποφάσισε αν πρέπει να βάλεις χρώμα ή όχι. Μια εναλλακτική πρόταση, είναι να φτιάξεις ακόμα μια μικρή ποσότητα λικέρ με πολύ κόκκινα ρόδια και να τα αναμείξεις. Εγώ γενικά δεν πολυχρησιμοποιώ τα χρώματα.

      Διαγραφή
  20. Το λικέρ είναι τέλειο. Μόλις το έφτιαξα. Ωστόσο ήθελα να ρωτήσω αν μετά την παρασκευή του λικέρ χρειάζονται αποστειρωμένα μπουκάλια. Και αν ναι πως τα αποστειρώνουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι απαραίτητα, εκτός κι αν σχεδιάζεις μακροχρόνια αποθήκευση. Εδώ για την αποστείρωση.

      Διαγραφή
  21. Είναι πολύ νόστιμο το έκανα με ρακι με το 1ο τρόπο. Έκανα διπλάσια ποσότητα αλλά μ βγήκε περίπου 700ml. Μου φαίνεται λιγάκι πηχτό μπορω κάπως να το αραιωσω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλη/ε χαίρομαι που σου αρέσει. Όσο για την πυκνότητα, μπορούμε να αραιώσουμε όλα τα λικέρ, αν προσθέσουμε ποσότητα από το αλκοόλ που χρησιμοποιήσαμε (1 κρασοπότηρο ρακί στη δική σου περίπτωση) και βλέπεις.
      Αν το θέλεις ελαφρότερο, αντί για αλκοόλ, βάλε 1 κρασοπότηρο βρασμένο και παγωμένο νερό.

      Διαγραφή
  22. Ισως και αστεια η ερωτηση μου... η αναλογια των σπορων ροδιου σε χυμο ροδιου ποια ειναι? Γινεται βασικα να χρησιμοποιησουμε χυμο στη συγκεκριμενη συνταγη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθόλου αστεία η ερώτησή σου, απλά δεν έχω συγκεκριμένη απάντηση, γιατί εξαρτάται από τα ρόδια που έχεις, Υπολόγισε περίπου αναλογία 2/1. Το λικέρ γίνεται και με χυμό από στυμμένα ρόδια, (αλλά γιατί να τα στύψεις;), αν όμως εννοείς του εμπορίου, δεν ξέρω πόσο χυμό περιέχουν και τι άλλο εκτός από το χυμό, οπότε μάλλον δεν κάνει.

      Διαγραφή
    2. Φοίβη μου και βέβαια να φτιάξεις και μάλιστα θα σου πρότεινα να το φτιάξεις με τον δεύτερο τρόπο. Θα σου έλεγα να βάλεις μεγαλύτερη αναλογία ροδιού, (δηλαδή αντί για 1½ νεροπότηρο σπόρους, βάλε 1 νεροπότηρο χυμό ροδιού). Αν έχεις κι άλλο χυμό, φτιάξε και με τον πρώτο τρόπο.

      Διαγραφή
  23. Έβαλα τα υλικά (σπορους κλπ) σε γυαλινα βαζα και τα αφησα στον ήλιο. Τώρα που δοκίμασα λίγο μου φαίνεται ότι το αλκοόλ εξατμίστηκε. Μπορώ να προσθέσω βότκα ή κονιακ και αν ναι σε τι αναλογία; Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου αν έφτιαξες τις αναλογίες που δίνω και σου φαίνεται ελαφρύ, βάλε 1/3 του νεροπότηρου από το αλκοόλ που χρησιμοποίησες ακόμη, άφησέ το 2 μέρες να ανακατευτούν οι γεύσεις, δοκίμασε, κι αν το θέλεις ακόμα πιο δυνατό, βάλε άλλο λίγο.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση :)

      Διαγραφή
    3. Θα το δοκιμάσω
      και πιστεύω ότι θα'ναι πολύ καλό :)

      Διαγραφή
  24. Έφτιαξα το λικερ με ρακή! Πολύ ωραίο αποτέλεσμα με τέλειο χρώμα η αλήθεια είναι πως την επόμενη φορά θα μειώσω λίγο την ζάχαρη. Στο τέλος μέσα στο μπουκάλι προσθέσα λίγη ακόμα ρακή μειωσε την γλύκα και έκανε το λικερ λίγο πιο έντονο! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου χαίρομαι πάρα πολύ που σου αρέσει το λικέρ και που σου έγινε.

      Διαγραφή
  25. Μόλις τ έφτιαξα κ εγώ τέλειο λικέρ εμένα ήταν ξινά λίγο τ Ροδιά Κ Έβαλα λίγο πιο πολύ ζάχαρη.Αλλά έγινε τέλειο είναι γλυκοξινο κάπως.πολλά συγχαρητήρια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γεια σας :-) φτιαχνω και εγω το λικέρ με την πρωτη εκδοχή κ ηθελα να ρωτησω κατι... Στο σημείο που λέτε πως σβήνουμε την φωτιά αλλα αφήνουμε στο μάτι για μισή ωρα τι εννοειτε ακριβως? εγω εχω πετρογκαζι... Μηπως θα επρεπε να το σιγοβράσει για μισή ωρα¨?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλη μου άφησέ το για 2' ακόμη στη φωτιά, στη χαμηλότερη ρύθμιση που μπορείς και μετά άφησέ το να κρυώσει. Έτσι θα είναι εντάξει.

      Διαγραφή
  27. Απλά υπέροχο!
    Είναι η πρώτη φορά που κάνω λικέρ και ενθουσιάστηκα. Το έκανα με τον 1ο τρόπο, διπλή δόση και έγινε τέλειο!!! Το έβαλα σε γυάλινο μπουκάλι για λικέρ, χωρίς να το έχω αποστειρώσει και λέω να το κρατήσω μέσα σε ντουλάπι για να μην το βλέπει ο ήλιος. Χρειάζεται να προσέξω κάτι για να συντηρηθεί ή να το βάλω στο ψυγείο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου χαίρομαι πολύ που σου αρέσει το λικεράκι. Δεν χρειάζεται ψυγείο, απλά οι συνθήκες αποθήκευσης να ενδείκνυνται για τρόφιμα· δηλαδή δροσερό ξηρό μέρος, χωρίς έντονες μυρωδιές και υγρασία.

      Διαγραφή
  28. Καλώς σε βρίσκω!
    Αυριο λέω να δοκιμασω την πρωτη σου συνταγή, αλλά έχω γαρύφαλλο σε σκόνη κ όχι ανθό.
    Ξέρεις αν έχει διάφορα στο αποτέλεσμα γεύσης κ την αντιστοιχη αναλογια;
    Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου καλώς όρισες.
      Δεν συνιστώ να βάλεις γαρύφαλλο τριμμένο, θα δώσει υπερβολικά έντονη γεύση και θα σκουρύνει το χρώμα.

      Διαγραφή
  29. Όταν γράφετε για 2-3 εννοείτε ώρες και σε χαμηλή φωτιά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Η αναλογία στην ζάχαρη αφορά ξυνά ή γλυκά ρόδια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν τα ρόδια μας είναι άγουρα, είναι καλύτερα να μην τα κάνουμε λικέρ.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ για την απάντηση! Ελπίζω να το πετύχω φέτος γιατί πέρυσι που είχα κάνει τον δεύτερο τρόπο (από άλλη συνταγή)έγινε ωραίο αλλά θολό!!!!

      Διαγραφή
  31. καλημερα εγω εκανα τη πρωτη συνταγη ?αλλα τωρα το βλεπω να κανει φουσκαλες πως μπορω να το σωσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλημερα τοφτιαξα κ εγινε υοεροχο!εχω ομως σε γυαλα λιγο ροδι ακομα στο ψυγειο κ αρχισε να ξυνιζεινα το φτιαξω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλη μου αν έχει ξυνίσει το ρόδι, καλύτερα να μην το φτιάξεις.

      Διαγραφή
  33. Αυτο το τουλμπανι τι ειναι? Και που το βρισκω ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλη μου τουλπάνι ή τουλουπάνι είναι ένα κομμάτι ύφασμα (συνήθως βαμβακερό) με αραιή ύφανση που μπορεί και να χρησιμοποιηθεί ως φίλτρο για να στραγγίξει κάτι, π.χ. ποτά, το τυρί κ.α. Το βρίσκεις σε καταστήματα με υφάσματα.

      Διαγραφή
  34. Εκανα την 1η συνταγη..Εβαλα και μια καψουλα βανιλια..ΤΕΛΕΙΟ.Ευχαριστω πολυ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. καλημερα στην υπεροχη παρεα. Εκανα το λικερ με τσιπουρο που ειχε γλυκανισο γιατι δεν ειχα αλλο. εγινε υπεροχο, τελεια γευση.Ευχαριστω πολυ για τις οδηγιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Το αγαπημένο μας λικέρ τέλειο τρέχω να καθαρίσω τα ρόδια μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Γειά σας, έφτιαξαν την πρώτη εκδοχή κ είμαι στην φάση της αναμονής του 24ωρου....τα ρόδια ήταν κατακόκκινα κ υπέροχα κ ή γεύση του πολύ πολύ ωραία.... είναι αρκετά ρευστό για λικερακι κατά την γνώμη μου, έτσι είναι το σωστό ή έχω κάνει κάτι λάθος στην ώρα του βρασμού ;;;;; Έχει φανταστικό χρωμα,!!!!!!! Τώρα, επειδή είμαστε παραγωγοί τσίπουρου κ έχω "ποσότητες"απ ότι καταλαβαίνετε,τι άλλο λικέρ με τσίπουρο κ με γρήγορο τρόπο όπως αυτόν του ροδιού, θα μου προτιμάτε ;;;;; ευχαριστουμε για την βοήθεια !!!!!!😀

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μαρία μου αν το έβρασες 3' λεπτά είναι εντάξει, μην σε απασχολεί η πυκνότητα.
    Όσο για άλλα λικεράκια, σχεδόν όλα είναι φτιαγμένα με τσίπουρο, οπότε δεν έχεις παρά να διαλέξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Γεια σας!! Είναι υπέροχη η συνταγή σας και είναι η 3η χρονιά που το φτιάχνω για το μπαζάρ του σχολείου της κόρης μου. Έχουν ξετρελαθεί και μου ζητάνε κάθε χρόνο να το φτιάχνω. Επειδή όμως φέτος λόγω δουλειάς άργησα να το βάλω θα ήθελα να μου πείτε αν θα μπορούσα να το βγάλω γρηγορότερα από 24 ώρες ή αν θα επηρεαστεί το αποτέλεσμα.
    Σας ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζένη μου σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Καλύτερα να μην το βγάλεις νωρίτερα, γιατί θα είναι πολύ «αδύνατο», δεν θα είναι το ίδιο έντονο.

      Διαγραφή
  40. Έχω κάνει και εγώ λικέρ με το δεύτερο τρόπο παρασκευης του δικού σου αλλά αντί για ρόδι έχω χρησιμοποιήσει 40 αμύγδαλα από κουκούτσια βερίκοκου και τσίπουρο 1 ltr.και 1κιλ.ζαχαρη έγινε σαν amaretto τέλειο!αν θέλετε δοκιμάστε το.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βίκυ μου το λικεράκι που μου λες το κάνω κι εγώ, αρκετά πιο δυνατό από το δικό σου, αλλά εξίσου ωραίο. Αυτή είναι η δική μου συνταγή για Λικέρ πικραμύγδαλο (amaretto).

      Διαγραφή
  41. εχω κανει το λικερ με το 2 τροπο και το εχω στο μπουκαλι 11 μερες και εχει λιωσει η ζαχαρι. να το αφησω και αλλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Γιώργο άφησέ το όπως είναι άλλες 15 - 20 μέρες ακόμη να γίνει και μετά το τελειώνεις.

      Διαγραφή
  42. Το φτιαχνω πολλα χρονια !!ειναι τελειο !!θελω μονο να πω αν θελουμε μπορουμε να φτιαξουμε παγακια απο σκετο ροδι το βαζουμε στο ποτηρι και ετσι αραιωνει το ποτο και ειναι εντυπωσιακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Εγώ δοκίμασα τη συνταγή, αλλά μάλλον μου βγήκε παραπάνω η κανέλα γιατί μυρίζει πολύ έντονα. Τι μπορώ να κάνω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλη μου δεν υπάρχει τρόπος να αφαιρέσεις τη μυρωδιά της κανέλλας από το λικέρ. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να φτιάξεις άλλη μια δόση χωρίς κανέλλα και να τα ανακατέψεις.

      Διαγραφή
  44. το εφτιαξα περυσι και ηταν υπεροχο ... το χρησιμοποιησα σαν welcome drink στο ξενοδοχειο μας ...και αρεσε πολυ .... το μονο θεμα που ειχα ειναι οτι βγηκε πολυ ανοιχτο ροζ και δεν μου αρεσε το χρωμα ....δεν ξερω αν εκανα καλα αλλα προσθεσα γρεναδινη 1 σφηνακι στα 5 λιτρα και απεκτησε πολυ ομορφο χρωμα ... αυτες τις μερες θα ξαναφτιαξω εχω 12 λιτρα ρακι !! σιγουρα δεν θα βαλω ακριβως την αναλογια ροδιου ....Να Ξαναβαλω γρεναδινη Ή υπαρχει καποιος αλλος τροπος να το χρωματισω???? ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλοι μου χαίρομαι πολύ που σας άρεσε το λικέρ. Όσο για το χρώμα που θα πάρει, εξαρτάται από το πόσο κόκκινα είναι τα ρόδια μας. Σε περιπτώσεις σαν την δική σας, που το χρώμα παίζει σημαντικό ρόλο, μπορούμε να το κάνουμε εντονότερο χρησιμοποιώντας (αντί για γρεναδίνη) χρώμα ζαχαροπλαστικής.

      Διαγραφή

Αν φτιάχνετε κι εσείς τη συνταγή, αλλά με άλλο τρόπο, γράψτε τι διαφορετικό κάνετε και ποια υλικά χρησιμοποιείτε.
Αν μαγειρέψετε τη συνταγή και θέλετε, θα χαρώ πολύ να μου γράψετε τα σχόλιά σας.
Για άμεση απάντηση σε απορίες, γράψτε μου μήνυμα στο Instagram.