Παντζάρια σαλάτα

Τα φαγητά της γιαγιάς - Παντζάρια σαλάτα
Μια σαλάτα, που κατά γενική ομολογία μένει αξέχαστη και που σίγουρα θα εντυπωσιάσει και θα δώσει χρώμα στο τραπέζι μας.
Εκτός αυτού, τα παντζάρια είναι πλούσια σε σίδηρο, υδατάνθρακες, βιταμίνη C και φολικό οξύ, ενώ ο χυμός τους βοηθάει στη μείωση της αρτηριακής πίεσης.


Παντζάρια σαλάτα 

Υλικά

•     1½ κιλό παντζάρια
•     ½ φλυτζ. τσαγιού ελαιόλαδο
•     ¼ φλυτζ. τσαγιού ξύδι
•     2 σκελίδες σκόρδο, ψιλοκομμένες (προαιρετικά)
•     1 κουτ. γλυκού αλάτι

Εκτέλεση

Κόβουμε τα φύλλα και τα βλαστάρια από τους βολβούς, τα πλένουμε πολύ καλά και τα μεγάλα τα κόβουμε στα δύο.
Μ᾿ ένα κοφτερό μαχαίρι, καθαρίζουμε τα παντζάρια (ή κοκκινογούλια) από τις άκρες και τις φλούδες τους και τα πλένουμε πολύ καλά, με άφθονο νερό.
(Χρησιμοποιούμε γάντια γιατί βάφουν τα χέρια).
Σε ελαφρά αλατισμένο νερό που να τα σκεπάζει,Τα φαγητά της γιαγιάς - Παντζάρια σαλάτα βράζουμε τα παντζάρια μέχρι να μαλακώσουν, αλλά όχι πολύ, πρέπει να κρατάνε.
Κατόπιν ρίχνουμε μέσα τα φύλλα και τα βλαστάρια και συνεχίζουμε το βράσιμο.

Μόλις βράσουν τα τοποθετούμε σε πιατέλα, κόβουμε σε ροδέλες τα παντζάρια και στη μέση του πιάτου τοποθετούμε τα φύλλα τους.

Ανακατεύουμε το λάδι, το ξύδι, το αλάτι και το σκόρδο και περιχύνουμε μ᾿ αυτό, τα παντζάρια.

Λάδι, ξύδι, σκόρδο και αλάτι, βάζετε κατά βούληση.


2 σχόλια:

  1. Καλή μου Γιώτα,
    καλησπέρα.
    Έτσι ακριβώς φτιάχνω τα παντζάρια όπως μας προτείνεις κι εςύ και γίνονται υπέροχα...
    Καμμιά φορά, αν έχω χρόνο και διάθεςη, στο λάδι, ξύδι και σκόρδο, προσθέτω και λίγη μουστάρδα και τα χτυπάω με το ράβδομπλεντερ.
    Φιλιά
    Δέσποινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινά μου, την επόμενη φορά που θα τα φτιάξω, θα τα δοκιμάσω όπως μου λες. Φιλιά.

      Διαγραφή

Θα χαρώ πολύ, να μου γράψετε τη γνώμη σας, γι᾿ αυτή τη συνταγή.
Αν την φτιάχνετε κι εσείς, αλλά με άλλο τρόπο, γράψτε τι διαφορετικό κάνετε και ποιά υλικά χρησιμοποιείτε.

Αναζητήστε συνταγές, φαγητά, ή τα βασικά υλικά τους