Header Ads

Ριγανάδα

Ριγανάδα - από «Τα φαγητά της γιαγιάς»
Όταν ήμουν πιτσιρίκα, τα απογεύματα ζήταγα απ᾿ τη γιαγιά μου να μου φτιάξει ριγανάδα που τόσο πολύ μου άρεσε.
Βέβαια, τότε δεν ήξερα ότι η αγαπημένη μου ριγανάδα, λέγεται μπρουσκέτα, αλλά αυτό δεν με εμπόδιζε να την απολαμβάνω, κάθε φορά.

Αχ! Γιατί να μεγαλώσω;

Ψωμί με λάδι, ντομάτα, φέτα και ρίγανη


Υλικά

•    ½ καρβελάκι φωμί χθεσινό, κομμένο σε λεπτές φέτες
•    3 - 4 κουτ. σούπας ελαιόλαδο (ή και περισσότερο)
•    1 σκελίδα σκόρδο (προαιρετικά)
•    1 - 2 ώριμες ντομάτες (σε μικρά κυβάκια)
•    φέτα τριμμένη
•    2 ελιές ψιλοκομμένες (προαιρετικά)
•    φρέσκια ρίγανη (αν υπάρχει)
•    αλάτι χοντρό
 

Εκτέλεση

Κόβουμε το ψωμί (χωριάτικο κατά προτίμιση), σε φέτες, σχετικά λεπτές.
Αραδιάζουμε τις φέτες σε σχάρα ή λαμαρίνα και τις ψήνουμε για 10'- 15΄ στους 200°C, ή στο γκριλ, μέχρι να ροδίσουν κι απ᾿ τις δυο πλευρές.
(Το ιδανικό, είναι στο τζάκι, αλλά τι να κάνουμε).


Κόβουμε το σκόρδο κατά μήκος και το τρίβουμε με την κομμένη πλευρά, στις φέτες (αν θα φάνε παιδιά, το παραλείπουμε γιατί δεν τους αρέσει).


Ψιλοκόβουμε τις ντομάτες και τις Ριγανάδα - από «Τα φαγητά της γιαγιάς»απλώνουμε πάνω στο ψωμί.
Τρίβουμε τη φέτα πάνω στις ντομάτες και βάζουμε και τις ελιές (αν μας αρέσουν).

Τέλος ρίχνουμε το ελαιόλαδο, το αλάτι και τη ρίγανη, πιέζουμε με τα χέρια μας τα υλικά να πατηθούν στο ψωμί, ανοίγουμε το στόμα και...



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια