Header Ads

Τσίπουρο με κόκα κόλα

Τσίπουρο με κόκα κόλα - από «Τα φαγητά της γιαγιάς»
Το τσίπουρο, είναι ένα ποτό που για τους μεγαλύτερους σε ηλικία, πίνεται σκέτο.
Στα χρόνια που πέρασαν υποτιμήθηκε, αλλά ήρθε ο καιρός να γίνει πάλι επίκαιρο.
Όπως σας το προτείνω, είναι δροσιστικό, ευχάριστο και πολύ γευστικό.
Δοκιμάστε το!



Τσίπουρο με κόκα κόλα

 
Υλικά

•    50 ml. τσίπουρο
•    100 ml. κόλα (cola)
•    1 φέτα λεμόνι

Εκτέλεση

Βάζουμε το τσίπουρο σε ψηλό ή κοντό ποτήρι, ανάλογα με τις προτιμήσεις μας, ρίχνουμε τρία - τέσσερα παγάκια, απογεμίζουμε με αναψυκτικό τύπου cola, ανακατεύουμε και γαρνίρουμε με μια φέτα λεμόνι.




Δημοσίευση σχολίου

2 Σχόλια

  1. Πρέπει να είναι πολύ δροσερό κάτι σαν κοκτέιλ.Επειδή εδώ εμείς έχουμε ρακί γίνεται αντί για τσίπουρο να χρησιμοποιήσουμε ρακί?
    Εγώ στα λικέρ που φτιάχνω αυτή χρησιμοποιώ και βγαίνουν πολύ γευστικά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου καλώς όρισες.
      Είναι όντως δροσερό σαν κοκτέιλ.
      Αν και δεν το έχω δοκιμάσει με ρακί, είμαι σίγουρη ότι θα είναι το ίδιο καλό, αν όχι και καλύτερο.
      Αν το δοκιμάσεις, θα χαρώ πολύ να μου γράψεις την άποψή σου.

      Διαγραφή

Αν φτιάχνετε κι εσείς τη συνταγή, αλλά με άλλο τρόπο, γράψτε τι διαφορετικό κάνετε και ποια υλικά χρησιμοποιείτε.
Αν μαγειρέψετε τη συνταγή και θέλετε, θα χαρώ πολύ να μου γράψετε τα σχόλιά σας.
Για άμεση απάντηση σε απορίες, γράψτε μου μήνυμα στο Instagram.