Header Ads

Νέα σελίδα για «Τα φαγητά της γιαγιάς» στο facebook

Πριν από επτά σχεδόν χρόνια δημιούργησα αυτό εδώ το ιστολόγιο, με το όνομα "Τα φαγητά της γιαγιάς". Από τότε μέχρι και σήμερα, η αγάπη και η εμπιστοσύνη με την οποία το περιβάλλατε είναι τόσο μεγάλη, που δεν υπάρχουν λόγια για να σας εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου.

Παράλληλα, σχεδόν ταυτόχρονα με το ιστολόγιο, έφτιαξα και την ομώνυμη σελίδα στο facebook και μέχρι σήμερα, σχεδόν 37.000 χιλιάδες από σας, με τιμήσατε ακολουθώντας την, κάνοντας like, αφήνοντας το σχόλιό σας ή στέλνοντάς μου μηνύματα.

 Δυστυχώς όμως, και για λόγους που αφορούν τον περίεργο τρόπο που λειτουργεί η πλατφόρμα του facebook, η σελίδα αυτή πέρασε σε αδράνεια, με αποτέλεσμα να μην μπορώ πλέον να δημοσιεύω άλλες συνταγές.

Για το λόγο αυτό, δημιούργησα μια νέα σελίδα με τίτλο "Συνταγές από τα Φαγητά της Γιαγιάς", προκειμένου να συνεχίσω τις δημοσιεύσεις συνταγών και την επικοινωνία μαζί σας.

Για να μπορείτε και εσείς να δείτε τις καινούργιες συνταγές μου, παρακαλώ πατήστε "Μου αρέσει" στο μπάνερ του facebook που βρίσκεται δεξιά και ακολουθείστε τη νέα μου σελίδα.

Σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιά μου.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια