Header Ads

Πατατοσαλάτα καλοκαιρινή με αυγά

Πατατοσαλάτα καλοκαιρινή με αυγά - από «Τα φαγητά της γιαγιάς»
Μια πολύ δροσερή σαλάτα που συνοδεύει ωραιότατα τα ψητά μας, αλλά μπορεί να είναι κάλλιστα και το κυρίως πιάτο μας.
Γίνεται εύκολα και γρήγορα, είναι ελαφριά και πάρα πολύ νόστιμη, ακριβώς ότι πρέπει για ένα ελαφρύ, καλοκαιρινό γεύμα, πριν από το μπάνιο ή για βραδινό στη βεράντα.


Πατατοσαλάτα καλοκαιρινή με αυγά


Υλικά

•  4 μέτριες πατάτες βρασμένες με τη φλούδα τους
•  2 αυγά βρασμένα κομμένα στα τέσσερα
•  1 ξερό κρεμμύδι κομμένο σε ροδέλες
•  1 ντομάτα κομμένη στα οχτώ
•  2 κρεμμυδάκια κομμένα σε ροδέλες
•  5 ελιές πράσινες αχάραχτες ή τσακιστές ή ξυδάτες
•  ⅓ φλυτζ. τσαγιού ελαιόλαδο
•  3 κουτ. σούπας ξύδι
•  ρίγανη
•  αλάτι - φρεσκοτριμμένο πιπέρι

Εκτέλεση


Βράζουμε τις πατάτες και όταν κρυώσουν λίγο, τις ξεφλουδίζουμε.
Τις βάζουμε σε μεγάλο μπολ και τις κόβουμε στα οχτώ με ένα πιρούνι.
Πατατοσαλάτα καλοκαιρινή με αυγά - από «Τα φαγητά της γιαγιάς»
Πατατοσαλάτα καλοκαιρινή με αυγά - από «Τα φαγητά της γιαγιάς»
Προσθέτουμε στο μπολ τα αυγά, τις ελιές, το κρεμμύδι, το κρεμμυδάκι και τις ντομάτες. 
Αλατοπιπερώνουμε και προσθέτουμε το ελαιόλαδο, το ξύδι και τη ρίγανη.
Ανακατεύουμε και σερβίρουμε.

Μερίδες: 4


Δημοσίευση σχολίου

4 Σχόλια

  1. Ωραιότατη, εύκολη και άκρως χορταστική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλησπέρα μόλις και εγώ σας πρόσθεσα στα αγαπημένα μου ιστολόγια!!! πολύ ωραίο blog έχεις!!!!! καλά μαγειρέματα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι ή κλασσική συνταγή της πατατοσαλατας,που είναι ένα πολύ νόστιμο και χορταστικό πιάτο.Το μόνο που πρόσθετω είναι κάπαρη επειδή μας αρέσει πολύ...τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου η κάππαρη δεν είχε περάσει από το μυαλό μου, θα τη δοκιμάσω όμως οπωσδήποτε, την επόμενη φορά. Φιλιά

      Διαγραφή

Αν φτιάχνετε κι εσείς τη συνταγή, αλλά με άλλο τρόπο, γράψτε τι διαφορετικό κάνετε και ποια υλικά χρησιμοποιείτε.
Αν μαγειρέψετε τη συνταγή και θέλετε, θα χαρώ πολύ να μου γράψετε τα σχόλιά σας.
Για άμεση απάντηση σε απορίες, γράψτε μου μήνυμα στο Instagram.