Header Ads

Ζεστή σοκολάτα ρόφημα

Ζεστή σοκολάτα ρόφημα - από «Τα φαγητά της γιαγιάς»
Το ρόφημα σοκολάτας, αποτελούσε στα παιδικά μου χρόνια, την πιο γλυκιά απόλαυση τα κρύα απογεύματα του χειμώνα.
Ακόμη και σήμερα μου ᾿ρχεται στο νου, η θαλπωρή που ᾿νιωθα, κρατώντας τη ζεστή κούπα, στα παγωμένα μου χέρια.
Περνώντας τα χρόνια και για

ακόμα περισσότερη γεύση, πρόσθεσα στη συνταγή της γιαγιάς μου, σοκολάτα γάλακτος και κρέμα γάλακτος.


Ζεστή σοκολάτα ρόφημα με κουβερτούρα


Υλικά

•    500 ml. γάλα πλήρες
•    80 ml. κρέμα γάλακτος
•    100 γραμ. σοκολάτα κουβερτούρα τριμμένη
•    50 γραμ.
κουβερτούρα γάλακτος τριμμένη
•    1 ξύλο κανέλλας
•    1 πρέζα αλάτι


Εκτέλεση

Σε μια κατσαρόλα, σε μεσαία φωτιά, ζεσταίνουμε το ⅓ απ᾿ το γάλα και ρίχνουμε μέσα τη σοκολάτα.
Ανακατεύουμε μέχρι να λιώσει, κι έπειτα προσθέτουμε το υπόλοιπο γάλα και την κρέμα γάλακτος.Ζεστή σοκολάτα ρόφημα - από «Τα φαγητά της γιαγιάς»
 

Συνεχίζουμε ν᾿ ανακατεύουμε, μέχρι το μείγμα να γίνει ζεστό, (χωρίς όμως να βράσει) και στη συνέχεια προσθέτουμε την κανέλλα και το αλάτι.
Το ανακατεύουμε δυο - τρεις φορές γρήγορα και το σερβίρουμε, αφού βγάλουμε την κανέλλα. 




Δημοσίευση σχολίου

3 Σχόλια

  1. ποια η χρησιμότητα του αλατιού σε ρόφημα σοκολάτας??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το αλατι λειτουργει σαν ενισχυτικο γεύσης.
    Αξιζει να το δοκιμασετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αν φτιάχνετε κι εσείς τη συνταγή, αλλά με άλλο τρόπο, γράψτε τι διαφορετικό κάνετε και ποια υλικά χρησιμοποιείτε.
Αν μαγειρέψετε τη συνταγή και θέλετε, θα χαρώ πολύ να μου γράψετε τα σχόλιά σας.
Για άμεση απάντηση σε απορίες, γράψτε μου μήνυμα στο Instagram.